Ezek a képek az eddigi legnagyobb utazásomon készültek, Egyiptomban. 2010. februárjában mentem erre az útra melyet egy kicsit kacifántosan „Nílusi hajóút (repülővel)” címen hirdettek. Itthon akkor -5 és 0 fok között volt a hőmérséklet ott pedig 20 fok fogadott éjfélkor bennünket a repülőtéren. Az utazás során ellátogattunk Hurghadába, Asszuánba, Kom Ombóba, Edfuba és Luxorba is. Jártunk a Nasszer tónál, megnéztük a Nagy gátat és láttuk a Kis gátat is. Na de mindent részletekben a képekkel együtt!

Az első igazi Afrikában eltöltött napunk már reggel hat órakor elkezdődött ugyanis ekkor indultunk Hurghadából, ahol azt a rövid éjszakát töltöttük. Az utazás busszal történt a kő sivatagon keresztül, mely közel öt órahosszáig tartott és  hát a sivatag nem a pezsgő életről vált híressé ezt megtapasztaltuk. Itt igazán semmi nincs egy két kicsi bokron vagy gazon kívül.

Az utazás során egy pihenőt is beiktattunk mely kb. félúton egy étterem kávézó és természetesen egy pár butikkal tarkított oázis szerűség volt. Itt találkoztunk az egyik őslakos néppel a beduinokkal.

Ezek az általunk látott emberek az elmondások alapján valószínűleg egy (esetleg két)családhoz tartoztak. A beduinoknál is a mai napig engedélyezett a többnejűség. De manapság már nem nagyon "divat" csak a nagyon gazdagok(ilyen szinte nincs) vagy a nagyon szegények között fordul elő.

Még ezen az estén Kom Ombóba templomát látogattuk meg. Az éjjeli fényekben nagyszerű látvány fogadott bennünket és nagyszerű érzés volt a várva-várt Egyiptom földjén állni és sétálni.

Címkék: fotó kép foto utazás egyiptom képek nyaralás egypt

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.